Internetový portál Beo.sk
vyzýva ľudí
k týždennému bojkotu televízneho vysielania
(IX. ročník)
ako symbolu boja
proti dekadentnému manipulovaniu ľudí.
Skúste spolu so svojimi blízkymi
od 5. do 12. novembra
ani raz nezapnúť televízny prijímač.

Denník SME v týchto týždňoch uskutočňuje rozsiahlu reklamnú kampaň na zvýšenie predaja. Televízne spoty sprevádzané billboardmi s provokatívnym námetom. Aby sme neostali nič dlžní našej exkluzívnej povesti, popracovali sme na vylepšení tejto kampane. Odkazy na články pod jednotlivými obrázkami sú väčšinou ilustračného charakteru. Samozrejme, textová časť fotomontáže sa nemusí zhodovať so skutočnosťou, ide o zábavu :-)

„Vidíš vo všetkom fašizmus? / Potom patríš na psychiatriu.“ znie názov novej nálepkovej kampane portálu Beo.sk. Cieľom kampane je zábavnou formou poukázať najmä na absurdnosť kriminalizácie a sociálnej ostrakizácie niektorých symbolov a nezmyselnosť politickej korektnosti. Kampaň je svojou podstatou paródiou na nedávnu billboardovú kampaň „Vidíš vo všetkom futbal?“, ktorú uskutočnil ŠK Slovan s cieľom zvýšiť návštevnosť svojich podujatí.

Zaujímavý projekt